ماشین آلات بسته بندی

اطلاع رسانی در باره ماشین آلات بسته بندی

ماشین آلات بسته بندی

اطلاع رسانی در باره ماشین آلات بسته بندی

اطلاع رسانی در باره ماشین آلات بسته بندی در زمینه های مختلف صنعتی

بایگانی
  • ۰
  • ۰


دستگاه بسته بندی وکیوم فروش و قیمت | وکیوم گوشت | وکیوم آجیل
انواع دستگاه بسته بندی وکیوم :
وکیوم

دستگاه بسته بندی وکیوم ایستاده

دستگاه وکیوم دو کابین

دستگاه بسته بندی وکیوم رو میزی

دستگاه وکیوم ظروف


دستگاه وکیوم بالش ( ایستاده )

دستگاه وکیوم دو کابین

دستگاه وکیوم ایستاده

دستگاه بسته بندی وکیوم + تزریق گاز نگهدارنده


وکیوم دو کابین

وکیوم رو میزی


دستگاه بسته بندی وکیوم :

    موارد مورد استفاده و کاربردها دستگاه بسته‌بندی وکیوم 

دستگاه بسته‌بندی وکیوم از روشی که در آن علاوه بر ضد آب بودن تمام هوای داخل بسته تخلیه می‌شود استفاده می‌کند. در این روش محصول را داخل یک غشای پلاستیکی قرار داده و هوای داخل آن را تخلیه می‌کنیم سپس بسته آب‌بندی می‌شود. هدف بسته‌بندی وکیوم حذف اکسیژن داخل محصول به منظور افزایش عمر مفید مواد بسته‌بندی شده می‌باشد. روش بسته‌بندی وکیوم باعث کم کردن رشد باکتری‌های هوازی و قارچ می‌شود، همچنین از تبخیر عناصر فرار مواد جلوگیری می‌کند. در بسته‌بندی اغلب مواد غذایی خشک مانند غلات و حبوبات، آجیل، گوشت، پنیر، ماهی دودی و… از روش بسته‌بندی وکیوم استفاده می‌شود. برای موادی که امکان از بین رفتن آن‌ها طی فرایند بسته‌بندی وکیوم وجود دارد (مانند چیپس سیب‌زمینی) از جایگزینی نیتروژن به جای اکسیژن استفاده می‌شود که همان اثر وکیوم کردن را بر روی محصول خواهد داشت.

    دستگاه وکیوم پرس،دستگاه تخلیه هوا

دستگاه بسته بندی وکیوم انواع مختلفی از نظر نوع فرایند وکیوم کردن دارد:

وکیوم کننده‌ی خارجی: فرایند وکیوم کردن در این نوع دستگاه بسته‌بندی وکیوم در خارج از آن انجام می‌شود به این معنا که شما کیسه‌ای به خارج دستگاه بسته‌بندی وکیوم متصل کرده و محصول خود را در دستگاه بسته‌بندی وکیوم قرار می‌دهید سپس دستگاه بسته‌بندی وکیوم هوای آن را خارج می‌کند و کیسه را از طریق مهر و موم کننده‌ی حرارتی می‌بندد تا هوایی وارد آن نشود.

 
دستگاه وکیوم تک‌کابین :

برای کار با این نوع دستگاه بسته‌بندی وکیوم کل محصول باید به صورت یکجا داخل دستگاه بسته‌بندی وکیوم تک کابین گذاشته شود. در محصول بسته می‌شود و اکسیژن داخل کیسه خارج می‌شود سپس در محصول توسط مهر موم کننده‌ی داخلی دستگاه بسته‌بندی وکیوم تک کابین بسته می‌شود. دستگاه بسته‌بندی وکیوم تک کاناله معمولا برای تعداد بسته‌بندی کم تا متوسط استفاده می‌شود. همچنین به وسیله‌ی دستگاه بسته‌بندی وکیوم تک کانال امکان وکیوم کردن مایعات نیز وجود دارد.


منبع: http://gostaraan.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی